• Postitus 5€ | Yli 95€ ilmainen
  • Nopea toimitus | 1-4 arkipäivää
  • Osta turvallisesti | 30 päivän palautusoikeus

Yleisimmät kysymykset löytyvät täältä!

Huomioithan, että asiakaspalvelua ei valitettavasti tällä hetkellä ole saatavilla suomeksi. Kaikki yhteydenotot tapahtuvat ruotsiksi tai englanniksi. 

Paljonko kuljetus maksaa tilatessani tuotteita teitä?
Perimme 5 euron toimituskulut riippumatta tilauksesi koosta. Mikäli kokonaissumma ylittää 95 euroa, tarjoamme toimituskulut. 

Onko minulla oikeutta perua kauppa?
Verkkokauppoja koskevien lakien mukaan sinulla on oikeus 14 päivän avoimeen kauppaan. Meidän mielestämme se on liian lyhyt aika ja siksi Shirtstorelta saat aina 30 päivän avoimen kaupan. Se tarkoittaa siis, että sinulla on tuotteen vastaanottamisesta 30 päivää aikaa joko vaihtaa tuote tai saada rahat takaisin. Asiakkaanamme sinulla on oikeus avata paketti tuotetta sovittaaksesi. Jotta saisit täyden rahapalautuksen, tulee palautetun tuotteen olla alkuperäiskunnossa. 

Kuinka vaihdan tuotteen?
Mikäli tuote ei sovi sinulle tai et pidä siitä, saat vaihtaa sen. 
Klikkaa tästä ja lue palautusta koskevat yksityiskohtaiset ohjeet.

Kuinka reklamoin tuotteesta?
Otathan reklamaatiotapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme, josta saat ohjeet reklamaation tekemiseen. 

Kuinka pitkä on tilaukseni toimitusaika?
Normaalisti tilaukset lähetetään seuraavana päivänä tilauksen tekemisestä. Tämä tarkoittaa, että toimitusaikamme ovat noin 2-4 päivää. Kiireisimpinä aikoina toimitusajat voivat olla 5-7 päivää. 

Kuinka maksan tilaukseni?
Tarjoamme markkinoiden yleisimmät maksutavat, kuten korttimaksut Visalla ja Mastercardilla sekä laskuvaihtoehdon ja suoramaksun verkkopankkisi kautta. *5 suomalaista pankkia

Miten käsittelette rahapalautukset palautusten yhteydessä?
Mikäli palautat joko osan tilauksestasi tai kaikki tilaamasi tuotteet, tullaan rahapalautus suorittamaan maksutapasi perusteella. Mikäli tilasit laskulla, korjaamme tai poistamme sen. Jos taas maksoit kortilla tai suoramaksulla, palautamme summan suoraan kortillesi tai tilillesi, jolta maksu suoritettiin. Kaikki muutokset ja päivitykset vahvistetaan sähköpostitse. 

Näet rahapalautuksen tililläsi 2-5 pankkipäivän sisällä palautuksen rekisteröitymisestä. 

Kun laskusi eräpäivä lähestyy, voit itse kuluitta siirtää sitä parilla päivällä eteenpäin osoitteessa my.klarna.com

Kuinka käytän lahjakorttini/alennuskoodini?
Löydät kassalta linkin, johon voit syöttää alennuskoodisi. Koodin arvo vähennetään loppusummasta. 

Kuinka pakettini lähetetään?

Tilaukset lähetetään PostNordin kautta ja paketin koosta riippuen se toimitetaan sinulle joko kirjeenä suoraan kotiin tai pakettina postin toimipisteeseen, josta voit noutaa sen. 

En ole saanut ilmoitusta toimituksesta?

Kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat toimitustavasta riippuen joko tekstiviestin tai sähköpostin seurantakoodeineen. 

Kun pakettisi saapuu noutopisteeseen, saat postilta siitä tiedon, jotta voit noutaa lähetyksen. Mikäli olet antanut meille väärän sähköpostiosoitteen tai matkapuhelinnumeron, ei ilmoitusta voida lähettää. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos epäilet, että tiedoissasi on virhe. Tässä tapauksessa saat meiltä tarvittavat tiedot lähetyksen noutamista varten. 

Miten tilausvahvistus toimii?
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat meiltä tilausvahvistuksen. Se toimii myös kuittina ostoksestasi. Jos olet antanut meille väärän sähköpostiosoitteen, emme voi lähettää sinulle tilausvahvistusta. Otathan siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua. 

Miten perun tilaukseni?

Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Autamme mielellämme perumaan tilauksen riippuen siitä, kuinka pitkälle se on toimituksen käsittelyssä ehtinyt. Mikäli tilaus on jo lähetetty, on palautusoikeutesi luonnollisesti vielä voimassa. Sinun pitää kuitenkin noutaa tilauksesi toimituspisteestä ja lähettää se takaisin palautuksena. Muutoin toimitusta käsitellään noutamattomana pakettina, johon lisätään myöhästymiskuluja. 

Mistä tiedän, minkä koon valitsisin?

Löydät yksityiskohtaisen koko-oppaamme täältä!
Yleisesti ottaen basicteen on kooltaan normaali ja girlyteen on kooltaan pieni. 
Jos olet epävarma siitä, minkä girlyteen-koon valitsisit, suosittelemme sinua valitsemaan suuremman koon. 

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni?

Et voi itse lisätä mitään verkkokaupan kautta, mutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Teemme mielellämme muutoksia riippuen siitä, missä käsittelyvaiheessa tilauksesi on. 

Minulla on tuotteita koskevia kysymyksiä. Mitä teen?
Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa (09) 2316 3618 (avoinna arkisin klo 9-14). Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen support@shirtstore.fi, vastaamme arkisin 24 tunnin sisällä. 

Miten saatte painaa julkkisten kuvia ja erilaisia logoja vaatteisiinne?
Shirtstorella on erikoislisenssit muun muassa tuotantoyhtiöiltä Lucasfilm, Sony Pictures, Universal Pictures, King Features, DC Comics, Warner Bros, Paramount, Disney, Fox ja CBS. Meillä on oikeudet painaa heidän tuotantoihinsa liittyviä kuvia. Ostamme myös tukkukaupoista lisensseillä varustettuja tuotteita, joihin meillä ei ole omia oikeuksia. 

Löytyvätkö kaikki tuotteet varastostanne?

Kyllä, kaikki verkkokaupassamme esitellyt tuotteet sijaitsevat varastollamme Trelleborgissa, Ruotsissa. 

Minun täytyisi saada tuote kotiin ennen tiettyä päivämäärää. Onnistuuko se?

Toimitamme normaalisti 2-4 päivän sisällä, mutta jos tunnet olosi epävarmaksi tai jos sinun täytyy saada tuote ennen tiettyä päivämäärää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa kundtjanst@shirtstore.se. Voimme antaa sinulle lisätietoa ja pyrkiä priorisoimaan tilaustasi. 

Paketin säilytysaika toimituspisteessä ja osoitteenmuutos. 
Pakettia säilytetään normaalisti toimituspisteessä 14 päivän ajan. 

Voinko ryhtyä teidän jälleenmyyjäksenne?

Kyllä. Suuri osa valikoimastamme on saatavilla jälleenmyyntiin. Löydät tukkukauppamme osoitteesta www.hybrisonline.com

Onko teillä fyysistä kauppaa?

Ei. Shirtstore toimii ainoastaan internetissä. Myymme kuitenkin osaa tuotteistamme jälleenmyyjille osoitteessa www.hybrisonline.com. Useilta paikkakunnilta löytyy jälleenmyyjien fyysisiä kauppoja. 

Voitteko sponsoroida blogiani, järjestöäni tai klubiani?

Normaalisti emme. Yritämme kuitenkin vastata kaikkiin kyselyihin ja jos ehdotus vaikuttaa hyvältä, voimme harkita asiaa. 

Voinko käyttää kuvianne blogissani tai artikkelissani?

Saat. Muista kuitenkin aina mainita meidät lähdetiedoissasi, kun käytät kuviamme. 

Olen loistava suunnittelija ja minulla on teille sopivia aiheita ja kuvia. Miten menettelen?

Olemme aina kiinnostuneita uusista aiheista ja kuvista. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@shirtstore.se ja liitä mukaan muutama korkearesoluutioinen luonnos. Otamme sinuun yhteyttä. 

Kuka on Shirtstoren takana?

Hybris Production AB, voit lukea meistä lisää täältä.